Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologia Kliniczna Dziecka. Posiadam uprawnienia pedagogiczne. Od wielu lat współpracuję z placówkami edukacyjnymi i terapeutycznymi w Warszawie – z przedszkolem integracyjnym, szkołą integracyjną, przychodnią fizjoterapeutyczną. Mam doświadczenie przede wszystkim w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, ale wspieram też najmłodszych i ich rodziców. Za najważniejsze w mojej pracy uważam nawiązywanie i pogłębianie opartej na zaufaniu relacji z dzieckiem, ponieważ jest ona fundamentem każdego procesu edukacyjnego czy terapeutycznego. Celem moich działań jest zawsze dobro dziecka, dlatego starannie dopasowuję metody pracy do indywidualnych potrzeb każdego.
Moje zainteresowania pozazawodowe to historia XX wieku, literatura i sport, szczególnie turystyka górska i narciarstwo. Lubię czytać książki oraz aktywnie spędzać czas poza miastem, najchętniej z mężem i córkami. „Akumulatory” ładuję podczas kontaktu w przyrodą – kocham Puszczę Białowieską i Tatry.
Ukończone kursy i szkolenia
- Kurs integracji sensorycznej I i II stopnia, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
- Studia podyplomowe: Podejście sensoryczne w diagnozie i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju, Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie
- Kurs kwalifikacji pedagogicznych, Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne Uniwersytet SWPS
- Sensory defensiveness: a comprehensive treatment approach, Tracy Murnan Stackhouse, Julia Wilbarger, Sensational Kids
- Diagnoza procesów integracji sensorycznej – kurs dla certyfikowanych terapeutów SI, Fundacja na rzecz Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO
- Stymulacja przedsionkowa z włączaniem pracy systemu wzrokowego i słuchowego – kurs dla certyfikowanych terapeutów SI, Fundacja na rzecz Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO
- Ocena modulacji sensorycznej, SINET Małgorzata Karga
- Sensibaby Intro: wrażliwe niemowlę a zaburzenia sensoryczne, SINET Małgorzata Karga
- Dziecko z wadą postawy w terapii sensomotorycznej, Gelma-Reh
- Wprowadzenie do terapii zaburzeń modulacji sensorycznej: STEPSI – narzędzie do efektywnego rozumowania klinicznego, Tracy Muran Sackhause, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej, Zbigniew Przyrowski Sensum Mobile
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracjii Sensorycznej, Zbigniew Przyrowski Sensum Mobile
- Pomysły Terapeutyczne na terapię i usprawnianie zmysłów dziecka z wieloraką głęboką niepełnosprawnością, Fundacja Promyk Słońca
- Integracja międzypółkulowa - dziecko w równowadze, Centrum Diagnozy i Terapii Psychologiczno Pedagogicznej
- Kurs instruktorski masażu Shantala, Polska Szkoła Masażu Shantala
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne – poziom I, Centrum Wspierania Rozwoju i Osobowości
- Idiopatyczne chodzenie na palcach, Animus Medica sc
- Opiniowanie psychologiczno-pedagogiczne, Ośrodek Szkoleń Psychologicznych i Pedagogicznych
- Terapia Poznawczo – Behawioralna Dzieci i Młodzieży, Centrum CBT
- Autyzm – małe dziecko, duża sprawa. Diagnoza, terapia, wsparcie rodziny, Fundacja Synapsis
- Profil Psychoedukacyjny PEP-R, Fundacja Synapsis
- Spostrzeganie form i wymiarów – figury geometryczne płaskie i przestrzenne. Sensoryczny materiał geometryczny dla dzieci na pierwszym poziomie edukacji montessoriańskiej: 3 – 6 lat, Siłownia Montessori
- Stosowanie i interpretacja Dziecięcej Skali Rozwojowej, Pracownia Testów Psychologicznych
- Stosowanie i interpretacja Skali Inteligencji i Rozwoju IDS, Pracownia Testów Psychologicznych
- Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
- Polskie Standaryzowane Testy Integracji Sensorycznej, 2022 PSTIS
- Dieta sensoryczna, PSTIS 2022
- Terapia ręki 1 stopień, ACentrum 2022